ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום נישואים 40

בכל יום נישואין יש סיבה לחגוג ביחד, ובמיוחד כשמדובר ביום נישואין עגול, בו מציינים עשור נוסף לזוגיות האמיצה. כאשר מחפשים מתנה או פעילות לאותו היום אשר לא צריך לעשות בה הרבה אלא לקחת אויר לרגע מכל מה שנראה מוכר, ולהתרגע בספא באוירה אינטימית וכל הכוונות הטובות מתרכזות רק בכם.

יום נישואים 40 שמח!
גם אם עשיתם זאת מדי שנה בשנה, טיפול בספא יכול להיות תמיד חויה מפנקת אשר אותה אתם חבים לעצמכם – לשניכם יחד ולכל אחד לחוד. במידה וחיפשתם רעיון מקורי לחגיגות של יום נישואים 40 מיוחד והתבלבלתם בין ים אפשרויות החופש והנופש, הצעד אל הספא הוא הקליל ביותר. אינו מחייב רישום מוקדם, ניתן לעשות זאת גם בדקה התשעים, וניתן לעשות זאת בין פעילות אחת לאחרת בשעות היום. תוכלו לשלב ארוחת בוקר או ערב לבחירתכם ולהפוך את הביקור בספא ליום כיף.  ביום נישואים 40 הזמן הוא כולו שלכם- הגעתם אל "היום השביעי" אשר בו מגיע לכם להתרפק בסיפוק על המלאכה הרבה שהשקעתם בקשר.

מה ניתן לשלב ביום נישואים 40?
אם תרצו להיות מקוריים ולהכניס אלמנט לימודי למהלך יום נישואים 40, או פעילות מקורית כלשהי ביניכם, ניתן לשלב סדנאות שונות לבחירתכם (ולפי מיטב רעיונותיכם- הצוות ישמח לארח אתכם ולתת לכם את המקום הרצוי) כמו למשל- סדנת צחוק, סדנת בישול, סדנת טנטרה ועוד.

מפת אתר | צור קשר