ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפול ספא – שילוב של בריאות והנאה

טיפול ספא הוא לא רק רגעי פינוק וכיף של מגע נעים ומפנק. טיפול ספא הוא בעל פן בריא שלא ניתן להתעלם ממנו.  ישנם שפע של טיפולים כגון עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות ,עיסוי ארומטי ועוד. לכל אחד מהסוגים השונים של טיפולי ספא אלו יש יתרונות המאפיינים אותם. עיסויי מוכר לכולנו כאמצעי לשחרור שרירים אך בנוסף סוגי העיסוי השונים מצויינים לשיפור זרימת הדם וללא ספק מסייעים לאיזון הגוף ברמה נפשית. השמנים בהם משתמשים בטיפולי ספא משתנים ממקום למקום אך רובם הבולט עשויים ממרכיבים מרפאים ומרגיעים הנספגים בגופנו במהלך הטיפול.

כיצד טיפול ספא עוזר לגוף ?
סוג העיסוי אותו תבחרו בטיפול ספא הקרוב שלכם יהיה נעים וכיפי אך לא פחות חשוב מכך יעזור למתיחה והרפיה של השרירים יאיץ את חילוף החומרים, ימריץ את מחזור הדם, יפיג מתחים ויסייע בסילוק רעלים מהגוף.בנוסף, המגע והחום האנושי שהם חלק בלתי נפרד מהטיפול חיוניים ביותר לגוף ולנפש ומקנים שלווה ורוגע.כמובן שטיפולי ספא שונים הם בעלי יתרונות הייחודיים להם ולכן חשוב להתאים את אופי הטיפול לצורך הגופני והנפשי שלכם.

לא סתם טיפול ספא...
בפעם הבאה שתיכנסו למתחם הספא שלנו, לצד מוסיקה נעימה ועיצוב מוקפד ונקי ותתחילו חוויה של שקט ושלווה הרחק מסערות היומיום תיזכרו שאתם מטפלים בעצמכם, בגוף ובנפש.
טיפול ספא מקצועי מצוות מיומן ואיכותי  יחייה ויעורר אתכם ויטפל בכל הצרכים שלכם.

מפת אתר | צור קשר