ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא קוסמטיקה

גם אם ההשוואה קצת מגוחכת, חישבו על זה כך, כשאתם מכניסים את המכונית לטיפול עשרת אלפים, לרוב אתם כבר דואגים לשטוף אותה מבפנים ומבחוץ, ואחר כך למשוח אותה בכל מיני חומרים "מזינים" שנועדו להבריק ולצחצח אותה וגם להגן עליה מפני מפגעים שונים. אין כל סיבה למנוע מעצמכם טיפולים קוסמטיים בעת ביקור בספא. נכון העיסויים הם הדובדבן שבקצפת, אבל מה עם כל השאר? טיפולי פנים וגוף שונים שמרעננים ומחדשים את תאי העור ונוסכים עליכם שלווה.

מממ.. נשמע כמו ווקס למכונית..
אוקיי, אם אנחנו על הגל של מוסכים ומכוניות, כן זה כמו ווקס, רק יותר בריא, יותר יפה ויותר סקסי. לא ברור עדיין אם המכונית נהנית כל כך מהטיפול, אבל אנחנו ערבים לכך שתיהנו ותפיקו המון מטיפולי הקוסמטיקה שלנו.

למי זה מיועד?
גם גברים יכולים וצריכים להגיע ולרענן את עור הפנים, לחדש את האפידרמיס ולהיראות מטופחים. אנחנו מציעים טיפולים שונים לגברים ולנשים המותאמים במיוחד לעור הפנים, והאמינו לנו שאחרי הטיפולים המושקעים שלנו תצאו מהספא קורנים ומלאי מרץ כמו אחרי חופשה טובה. מגוון המסיכות, השמנים, הקרמים וכל הטוב שיורעף עליכם מותאמים במיוחד עבור ימי ספא שכאלה.

זה מגיע לנו
נכון, אנחנו כל כך שקועים ביום יום ובשיגרה, עד שאנחנו שוכחים לשים לב למתרחש בפנים. עכשיו הגיע הזמן לעצור ולהקשיב לגוף ולתת לו את הכבוד הראוי לו.

מפת אתר | צור קשר