ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ימי ספא

ימי ספא מתחילים לקבל נפח יותר ויותר בשגרה של צוותי עובדים ועובדות, אשר מקום עבודתם מעוניין להכיר להם תודה או להעניק להם ימי גיבוש בספא אחת לתקופה.

ימי ספא הם בילוי בלתי נשכח
מזל טוב! אתם חוגגים אירוע כמו קידום, יום גיבוש צוות, אירוע זוגי או משפחתי אפילו כזה שבו יהיה אפשר לשלב סדנאות והנחית ימים מגבשים. זה יכול להיות גם ימי ספא בהם רק אתם חלק מהם, שכל- כך ביקשתם להרפות מאחיזת הטרדות היום- יומיים, שחיכיתם להם כל- כך. זוהי סיבה טובה לקחת לא רק טיפול אלא חבילת פינוקים לימי ספא שלמים, כשהטיפולים והשימוש בדירה המפוארת מסתיימים- עדיין תוכלו להישאר ולעכל את היום אשר היה לכם בתוך מעטפת הנעימות והחום שישנם בספא. אווירת הנרות משרה רוגע אשר קשה להפריד ממנו.

מדוע ימי ספא הם הבילוי המומלץ?
ראשית, משום שתמיד נעים ואף דרוש לפנות זמן לגוף ולנפש. יש כאלו שיסתפקו בעיסוי בודד, ויש שיסתפקו בימי ספא שלמים כדי להפיג את המתיחות. ימי ספא מומלצים לכולם- לספורטאים, לחיילים, לזוגות טריים וותיקים, לבודדים, למבוגרים, לסטודנטים, לחוגגים ולחווים גיבוש. ואם כבר חוגגים- כדאי לעשות מכך ימי ספא שלמים של חגיגה, כל אחד ויכולת הספיגה שלו, עד למיצוי חווייתי מלא. גם אם הנכם חוגגים בצוות, אחרוני המטופלים בספא יוכל למצות ימי ספא שכאלו עד סופם וליהנות מהמתקנים של המקום.

מפת אתר | צור קשר