ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא חבילה

ספא כמוסד, וטיפולי ספא באופן כללי הם כבר חלק מחיינו בעולם המערבי המודרני. מרכזי הספא תופסים ובצדק חלק מרכזי בחיי הפנאי שלנו ובתרבות הטיפול והרפואה המשלימה המסייעת לרפואה הקונוונציונאלית. מרכזי הספא פועלים במקביל ופעמים רבות גם בסיוע של מרכזי רפואה ממוסדים וממסדיים וזאת מתוך הבנה כי לטיפולי הספא יש ערך רב בשיקום חולים בתמיכה ברפואה המערבית ובמניעה של בעיות אחרות.

לטיפולי העיסוי הנערכים בספא יש ערך עצום והשפעה חיובית מוכחת וידועה בטיפול בבעיות שרירים, מפרקים, עצמות חלשות, לחץ, נדודי שינה, מיגרנות ועוד. לטיפול הקונבנציונאלי בכול אותן הבעיות יש השלכות מרחיקות לכת ולכן הפעולה הראשונה שעליהן ממליצים הרופאים והמטפלים היא על טיפול מסודר בספא מקצועי. מרכזי הספא יודעים להתאים חבילות ספא לכול דורש ובאופן כללי ובאופן ספציפי ללקוחות בעלי צרכים.

חשוב לזכור שמרכזי הספא וחבילות הספא לא נועדו רק עבור טיפול משלים לרפואה או לפתרון בעיות אלה גם לשם הפינוק והכיף. לטיפולי העיסוי סגולות מיוחדות המאפשרות למטופל להתענג מדקות ארוכות של טיפול נינוח הממריץ את הדם מחדש את העור ומרענן את הגוף ויוצר אנרגיות ושקט אמיתיות וחדשות. הטיפולים מונעים בעיות שרירם יוצרים שלווה ושקט תחושה של התחדשות וכוח ואינם מוגבלים במספר פעמים, בהחלט ניתן לשלב כשגרת חיים בריאה ונכונה.

מרכזי הספא יודעים לבנות חבילות על פי נושאים ולכלול בין הטיפולים גם אטרקציות משלימות כמו ארוחת בוקר מזינה או ארוחת ערב רומנטית וגם גקוזי או סאונה לפני או אחרי הטיפול המרכזי.
מרכזי ספא רבים משלבים בתוכם גם מחלקות בריאות ויופי ומאפשרים למטופליהם לרכוש גם טיפולי פנים וטיפולי יופי באותה ההזדמנות.

מפת אתר | צור קשר