ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מלונות ספא

כל אחד ואחת מאיתנו זקוקים ליום של חופש ובילוי אחת לתקופה מסויימת בה הם יוכלו להרגיש רגיעה, שקט ומילוי מצברים על מנת שיוכלו לחדש כוחות וחזור לשגרת החיים מלאי אנרגיות. כאשר מדובר בחופשה במלון, שזו תמיד חוויה בפני עצמה, הכוללת ארוחות פאר, נוף מרהיב, שירות מלא לכל הצרכים שלכם, והדבר היחיד שחסר זה טיפול עיסוי ייחודי ומקצועי שישחרר את שרירי הגוף שלכם ויעניק לכם הרגשה מיוחדת של נינוחות ושלווה אותה לא חוויתם זמן רב. שילוב של יום פינוק בספא יחד עם שהות כייפית במלון הוא השילוב במנצח שיעניק לכם חוויה אותה לא תשכחו לעולם.

יום של כיף בספא מפנק במלון
יום הכיף במלון מפנק כולל עיסוי לבחירתכם מבין מגוון העיסויים אשר מציע מרכז הספא, עיסויים כגון עיסוי תאילנדי, עיסוי ארומטי, עיסוי אבנים חמות ועוד מגון עשיר של עיסויים מקצועיים אשר ניתנים על ידי מייטב המעשים. בנוסף תהנו משהות מיוחדת בבריכה מחוממת, חמאם טורקי, גקוזי שמנים ועוד מגוון גדול של אטקרציות ייחודיות שיהפכו את השהות שלכם בספא לחוויה בלתיח נשכחת.

ספא איכותי לחוויה בלתי נשכחת
בין אם תכננתם את הפינוק בספא מראש, ובין אם החלטתם בהחלטה חפוזה של הרגע האחרון שהינכם מעונינים לבלות יום של פינוק בספא מיוחד, צרו עימנו קשר ותהנו ממיטב חבילות הספא המשתלמות ביותר שיהפכו את השהות במלון לחוויה אותה לא תשכחו לעולם.

מפת אתר | צור קשר