ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום הולדת לאישתי

אם מדי שנה אתה שואל את עצמך "מה אעשה ביום הולדת לאשתי?" – והכוונה היא לתת עדיפות ראשונה לדברים שעוד לא עשית. תחשוב על מה שעשוי לעשות לה שמח ונעים בלב, ולפעמים אלו גם הדברים שמובן מאליו כי זה היא תשמח לקבל, כמו למשל, עיסוי בשמנים ארומטיים (גם אם זה פינוק קבוע ביניכם, אתה בודאי תשמח לפנק אותה בטיפול אשר יכול להמשך שעות, כשאתה תוכל ליהנות מהיום הזה ביחד איתה).

יום הולדת לאשתי – אני חוגג בספא!
יש כמה הצעות לחגיגה בספא- כמו יום הולדת שהוא כולו שלה- היא מקבלת חבילת יום- הולדת לבחירתה- מתחיל בטיפול, ממשיך באמבט מעורר שמומסים בו מלחים המזינים ומאזנים את העור, החום פותח את הנקוביות בעור, האדים- פותחים את מערכת הנשימה, והשמירה על החום טובה על הפוסט- אפקט של הטיפול. ארוחה דשנה תחכה לה, וחדר פנוי המוצע לסיום היום (ובו גם ג´קוזי) יתן זמן לעיכול החוויה.  ניתן גם להשתמש במתקני המקום- הכוללים גם בר חמצן. אם תודיע לנו כי יש "יום הולדת לאשתי" נוכל לארגן את מתחם הספא לבילוי קבוצתי עם החברים או עם בני משפחה- ישנן סדנאות עליהן נוכל להמליץ לכם במידה ותרצו תכנית אמנותית מיוחדת.

ביום הולדת לאשתי- מגיע לה פינוק
אם תיתן לאשתך לבחור, רוב הסיכויים כי תבחר בפינוק בספא- זאת הזדמנות לחוות שילוב שהוא נדיר במציאות של היום- זמן פנוי (למי יש?) ופינוק הגוף. כל זה הוא תירוץ טוב לפינוי זמן ביומן ולקבל בחיוך את מתנת יום ההולדת, ואולי אף תירוץ לך להצטרף אליה וליהנות גם.

מפת אתר | צור קשר