ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילת ספא במבצע

מה התכנון שלכם ליום ההולדת הקרוב? מה תעשו ביום הנישואין? ולמה בעצם לחכות עד ליום הנישואין שיחול רק בעוד קצת יותר מחצי שנה? זוגיות דורשת הקשבה, השקיה וטיפוח. אם תטפחו אותה – היא תצמח להפיק גם את פירות השמחה והעמל הקשה. צריך לזכור זאת תמיד, וטיפוח אומר להקדיש ברגע האמת את הטיפול החשוב לכם.

חבילת ספא במבצע
יש אנשים עסוקים, אשר עד שמגיע רגע אחד של שקט- שוכחים את כל רשימת אפשרויות הבילוי אותה ייחדו לרגע הזה של ההפסקה. אם היו לכם היסוסים עד היום כיצד לחגוג זמן פנוי, חבילת ספא במבצע פתרה אתכם ממחשבות נוספות. אין דבר נוח יותר- יש לכם הכל: זמן חופשי אותו אתם ממלאים בחידוש האנרגיות לגוף וזאת במחיר נמוך מהרגיל. עם מבצע שכזה, כדאי להגיע עם אדם נוסף, אשר יהנה גם הוא מטיפול שחיכה לו. אולם חבילת ספא במבצע לא מסתכמת רק בטיפול.

ממה אפשר ליהנות עם חבילת ספא במבצע?
חבילת ספא במבצע אינה רק הטיפול הרגיל אותו ניתן להזמין אל ביתך, אלא כולל גם הטבות או טיפולים נוספים- שימוש במתקני הספא (סאונה, ג´קוזי או אמבט מלחים), ישנם טיפולים (טיפול קצוות, פילינג ועוד) וישנם מתקני ספא ייחודיים- כמו למשל בר חמצן.  כמובן שאם כבר אתם אורחים לזמן בלתי מוגבל בספא, תזכו לארוחה (ערב או בוקר) בהזמנה.
מפת אתר | צור קשר