ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בזוג

כשאתם מחפשים (ביחד או לחוד) רעיון לבילוי זוגי, אין כמו ספא זוגי להעתרת הבילוי בכל מה שאנחנו צריכים- מנוחה לנפש ועידוד הגוף. גם (וביחוד) אם אינכם מהזוגות שעושים את הכל ביחד, זוהי חוויה שתעשיר אתכם ותסעיר, כשהטיפול מתמקד רק בכם מצד אחד, אך מהצד השני הנכם נמצאים באותו חדר, מתמזגים  באווירה רוגעת, בעוד השמנים זולגים וממריצים את זרם הדם לכדי תחושת רעננות.

מה מציע ספא בזוג ?
ספא בזוג לא מפריד אתכם לאורך כל זמן הביקור בספא. החל מהטיפול אשר כל אחד בחר לעצמו (וינתן לכם באותו החדר או בחדר סמוך) ממשיך בזמן האיכות שלכם ביחד בחדר המציע שלל הצעות מפנקות- אמבט מלחים (ג´קוזי) ומיני נשנושים, כשלרשותכם בקבוק יין או שמפניה לתחזוק האוירה. בסופו של יום הטיפולים יעמוד לרשותכם, אם תרצו, החדר (לעתים גם חדר עם מרפסת או נוף המשקיף לים)- עד אשר גופכם יתאושש ממסכת הפינוק.וזה לא מסתיים בזה. כל אחד הרי בחר לעצמו את הטיפול האהוב עליו. מותר גם לחתום את הביקור בטיפול פנים מרענן, שהנו חלק מהחבילה.

ספא בזוג הוא הממלכה שלכם
מעת כניסתכם למתחם הספא, כל המתקנים נמצאים בקרבת מקום ובכוח מיקומם שומרים על פרטיותכם. חלוק ונעלי בד שיינתנו לכם עם כניסתכם למקום יוסיפו לגופכם את הנוחיות האמורה לשרות על גופכם לאורך כל השהיה במקום.

מפת אתר | צור קשר