ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום נישואים

יום נישואים אינו עוד יום- הוא בא פעם בשנה (בדרך כלל, אם לא חוגגים אותו יותר בשנה...) ובכל פעם זו סיבה מספיק טובה לגוון ולעשות כיף כשאף אחד מכם לא מוציא אנרגיות, אלא רק מתרווח על טיפול משלו. ביקור בספא הוא הרעיון המתאים ביותר לחגיגת יום נישואין.

יום נישואין אינו עוד יום חולין
בין אם חשבתם על זה בדקה התשעים או תכננתם את זה חודשיים מראש כדי להפתיע את בני הזוג, מכוני הספא מזמינים אתכם ליהנות מאיכויותיו ויכולותיו להפוך את היום הזה ליום קסום ומושלם. ויש בו את מה שיכול להגשים את מאוייכם- מהרגע שהנכם נוחתים בספא- הנכם פושטים את הבגדים הרגילים ולובשים אוירת חג. את הטיפול תקבלו יחד או בנפרד ובאויר ניחוחות קטורת ושמנים ארומטיים, אוירה מלאת קסם עם נרות שקט בלב ונגינה רוגעת כנהר, ארוחה למזמינים בבוקר או בערב, ויין מלכים ליד הג´קוזי.

יום נישואים מרגש בכל פעם מחדש
בכל פעם שחל יום נישואים, ניתן להגשים את החלום הזה אשר בהישג יד- ולמעשה גם מומלץ. המרפה לגוף הוא גם המרפא לו. הפכו את יום הנישואים שלכם ליום רומנטי ועתיר תשומת- לב כפי שאין בכל יום חולין, והפתיעו את בני זוגכם – לא רק בטיפול מפנק אשר ייחטף בשתי ידיים- אלא בברכה או מתנה מיוחדת הממתינה להם לאחר הטיפול בחדר הפרטי שייוחד רק לכם.
מפת אתר | צור קשר