ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי רפלקסולוגי

מרוץ היום יום בו אנו חיים מראה את אותותיו על גופינו. השרירים תפוסים , כפות הרגליים כואבות והלחץ הנפשי מאתגר מתמיד. הנחיצות שבטיפול בגופנו ובנפשנו ברורה לכולנו. בכל פעם שאנחנו הולכים לספא אנו בוחרים מבין שלל טיפולים שונים אשר לכל אחד מהם הייחוד שלו. עיסוי רפלרסולוגי הוא טיפול עתיק יומין המתבסס על עיסויים ולחיצות בכפות הרגליים לאבחון וטיפול בבעיות פיזיות, אנרגטיות, רגשיות ומנטליות. הטיפול מביא לשחרור חסימות ומשפר את יכולת הריפוי העצמי ונוגע למעשה בכל תחומי החיים המשפיעים על גופנו ועל נפשנו.

מהי רפלרסולוגיה
לפני שנסביר על עיסוי רפלקסולוגי חשוב להבין מהי רפלקסולוגיה והיכן נולדה.רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול רפואי אלטרנטיבי .השיטה מתבססת על לחיצות בכפות הרגליים לאבחון רפואי וטיפול בבעיות שונות בחלקי הגוף. לפי הרפלקסולוגיה ישנו קשר הדדי בין נקודות בכפות הרגליים לאברים בגוף כך שפגיעה באזור מסויים תשפיע על האזור המייצג אותו בכף הרגל. לחיצה באזורים שונים יוצרת תגובת שרשרת של השרירים, הפרשת אדרנלין ושחרור אנרגטי.השיטה נולדה בשנת 1913 ומאז ועד היום עברה דרך ארוכה במהלכה שוכללה ועובתה.השיטה נוגעת ברבדים שונים הכוללים גוף, נפש וחשיבה ,על ידי טיפול באזורים בהם האנרגיה חסומה ואינה זורמת.

מטרתו של עיסוי רפלקסולוגי
בראש ובראשונה עיסוי רפלקסולוגי גורם להנאה ועונג. לחיצות יסודיות אלו בכפות הרגליים משפיעות באופן מיידי על מחזור הדם ומסייעים לרענון והמרצה שלו. עיסוי רפלקסולוגי ידוע ביכולתו להפגת מתחים ולחצים ,בהובלת החמצן בגוף ובהגברת הפרשת האנדורפינים בגוף אשר מהווים משככי כאבים טבעיים של הגוף. למעשה מדובר בשילוב האולטימטיבי בהנאה צרופה המעוררת תגובת שרשרת המשפיע על אזורים שונים בגוף.

מפת אתר | צור קשר