ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ערב נשים בספא

אם אתן מארגנות ערב נשים ומחפשות רעיונות מיוחדים, ערב נשים בספא הוא ערב מיוחד לקבוצה שכולה על טהרת הנשים, ולכן נעשה באוירה אינטימית אך פתוחה.

ערב נשים בספא – חויה מזככת
נשים עובדות, קרייריסטיות, עקרות בית, חרדיות, חילוניות, שומרות מסורת, ספורטאיות - כולן נשים אשר מוזמנות לשבור את יומן בערב שבו כל אחת ואחת מקבלת טיפול מפנק ומחדיר אנרגיות- כל אחת בוחרת את הטיפול אשר- וכולן יחד נהנות במקום הסגור לנשים בלבד כדי להעצים את תחושת הבטחון ווהעוצמה הנשית. יש שיבחרו לחגוג מסיבת רווקות, ימי הולדת, יום האישה ועוד, ויש מקומות עבודה רבים אשר הבחינו כי פלח האוכלוסיה הנשי משווע לחויה מגבשת אשר תוסיף לרובד החברות או תגבש את הקבוצה- או בכלל  תהיה טובה באופן כללי כהוקרה לאישה באשר היא אישה (ויש שיקראו לזה "אפליה מתקנת").

ספא ישמח לבב אנוש
בערב שכזה, כדאי לבחור חבילה מפנקת- את נהנית ממגוון ההצעות של הספא וביחד עם החברות. מתקני הספא המוצעים במקום נתונים לרשותך בזמנך הפנוי, ותוך כדי הבילוי ולאחר הטיפול, תוכלי לקחת טיפול פילינג לעור הפנים שיחדש את תאי העור ויעשה על- ידי קוסמטיקאית מקצועית שתתאים זאת לעורך. גם לך מותר ליהנות בחברת חברותייך בלבד, להתרווח וליצור ערב עליו ידובר עוד פעמים רבות- ואף אולי ראשיתה של מסורת.

מפת אתר | צור קשר