ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

צימרים ספא

לקחתם חופש, ארזתם את חפצייכם ונסעתם לטיול במהלכו תתארכו בצימר מפנק אשר מציע שלל פעילויות ואטרקציות מיוחדות לבילוי מושלם. על מנת להפוך את הטיול שלכם מטיול מושלם לחוויה אותה לא תשכחו לעולם מומלץ מאוד לשלב בטיול שלכם את חווית הספא אשר תעניק לטיול שלכם פן מיוחד של טיפול גופני ונפשי אותו תחוו יחד עם בן זוגכם. צימרים רבים ברחבי הארץ מעניקים למבקרים שירות ספא אשר כולל ארוחה כלילה, עיסוי גוף מענג, שימוש במתקני הספא השונים, דבר אשר מעצים ומגדיל את החוויה המדהימה.

אם מתפנקים מתפנקים עד הסוף
הבילוי המיוחד במרכז הספא יהפוך את חווית הטיול למושלמת בעיקר בחודשי החורף בהם לטייל בחיק הטבע לא ניתן, ועל כן לאילה מאיתנו אשר אוהבים לנצל את היום במלואו יום של פינוקים מיוחד במרכז הספא יהיה הפתרון המושלם. יום הפינוק בספא כולל עיסוי לבחירתכם מבין שלל העיסויים המקצועיים אשר ניתנים על ידי המעסים המקצועיים שלנו, בשילוב עם סאונה מסורתית חמימה או סאונה רטובה, לאחר מכן בילוי בחמם טורקי וגקוזי שמנים מיוחד, כך שללא ספק מדובר במספר שעות של בילוי חוויתי במיוחד.

יום של ספא- רק אצל המקצוענים
באם החלטתם שהינכם רוצים לבלות את החופשה שלכם בצימר גם בספא מיוחד על תתפשרו על טיפול באחר ממרכזי הספא הפשוטים אשר אינם מציעים את החוויה במלא העוצמה. על מנת להנות מחוויה מושלמת צרו עימנו קשר ותהנו מחוויה אותה לא תשכחו לעולם.

מפת אתר | צור קשר