ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילת ספא זוגי

לא אחת וודאי מצאתם עצמכם חושבים ותוהים איזה מתנה השנה אני אקנה לבן/ בת הזוג שלי ליום ההולדת? האם גם השנה ספר טוב או חולצה יעשו את העבודה? ובכן התשובה היא לא, כיום החשיבות שבנתינת מתנות שמאחוריהן קיימת מחשבה והשקעה, עלתה והתחזקה. זוהי הסיבה כי אחת המתנות הנהדרות אשר ללא ספק עושות את העבודה באופן מושלם היא חבילת ספא זוגי ליום מושלם לך ולבת/ בן זוגך.

יום פינוק המתנה המושלמת
יום הפינוק הזוגי המיוחד יהיה המתנה הושלמת לכל אירוע או יום של כיף אותו תרצו לחגוג, הדבר ללא ספק נובע מהסיבה כי בניגוד למתנה מוחשית יום הכיף במרכז הספא יהווה זיכרון נצחי מן האירוע המיוחד אותו הינכם חווים יחד, בנוסף תהנו מפינוק מיוחד של עיסוי מקצועי מפנק אותו תחוו בחדר זוגי מיוחד יחד עם בן/ בת זוגכם, ולאחר מכן תהנו משימוש באטרקציות שמציע הספא כגון סאונה מאלכותית, ג´קוזי שמנים מיוחד, חמאם טורקי מסורתי ועוד מגוון עשיר של אטרקציות מיוחדות.

חבילת ספא הזוגי- חבילה משתלמת ביותר
חבילת הספא הזוגי מאפשרת לכל אחד מבני הזוג להנות מעיסוי מיוחד אשר ניתן על ידי מעסה מקצועי, בשילוב עם ארוחת בוקר זוגית מושקעת, אשר ניתנת לכם בחדר זוגי מעוצב כך שהאוירה היא רומנטית ומיוחדת מאוד, כך שאין סיבה להסס, צור עימנו קשר עוד היום ותהנה מיום של פינוק מיוחד בספא יחד עם אהוב/ת ליבך.

מפת אתר | צור קשר