ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מלון ספא

סוף סוף יצאתם לחופשה, הרחק מחיי היומיום אתם נרגעים לכם בנחת ומנסים להתרגל לשלווה. מי היה מאמין שלא קל לעבור ברגע ממרוץ החיים ולעבור למצב של רוגע. כדי לדאוג שלא תבזבזו זמן יקר, ממש כאן אצלנו ניתן למצוא ספא במלון שידאג לכל הצרכים שלכם ויעזור להגיע לשלווה ורוגע  ולהתחיל את החופשה כמו שצריך. בין אם אתם זקוקים לעיסוי ארומטי להמרצת הדם או לעיסוי באבנים חמות שיגע בכל נקודה חשובה ויפנק בוא בעת, מלון ספא הוא השילוב המנצח.

הטיפולים שלנו במלון ספא
מלון וספא הם השילוב שאפשר רק לחלום עליו. שקט ושלווה לצד פינוק שאין לו תחליף. בין שלל הטיפולים שאנו מציעים כל אחד וכל אחת ימצאו את הטיפול הנכון להם. פילינג גוף להתרעננות והתחדשות , עיסוי קלאסי זוגי לרומנטיקה ואינטימיות מושלמת , עיסוי רקמות עמוק לפעילים והספורטיבים  או עיסוי שוודי קלאסי אלו רק חלק משלל הטיפולים שתמצאו אצלנו. על מנת להנעים את זמנכם עוד יותר ניתן למצוא שלל טיפולים משלימים ביניהם שיאצו , רפלקסולוגיה ואירוודה. כחלק מחבילות הספא שאנו מציעים אפשר לשלב פינוק של כוס יין כדי להיכנס לאווירה ,  אמבט שמנים מפנק ליחיד או לזוג  או עיסוי קרקפת בשמן חם.

מלון ספא הפינוק המושלם
הגיע הזמן לחגוג ולהנות.יום הולדת ,יום נישואין או סתם יום פינוק לעצמך הם סיבה טובה לחגוג ולפנק את עצמכם. אין דרך טובה יותר לחגוג מאשר פינוק מושלם במלון ספא שדואג לכל הצרכים שלכם.

מפת אתר | צור קשר