ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא במלון

אם יש לכם כמה שעות פנויות ואתם רוצים פינוק ליום אחד או לכמה שעות ולא חושקים בהפקה מיוחדת, או אם אתם מחפשים דרך מושלמת לסיים את היום שלכם או של בני זוגכם, ולהעניק לשניכם חויה בלתי נשכחת במקום קסום, ספא במלון הוא המקום עבורכם. החויה היא בלתי נשכחת לאורך זמן.

ספא- כמו אויר לנשימה
המיקום הנפלא בו שוכן הספא שלנו מאפשר מרווח נשימה בכמה מובנים- ראשית, הנו ממוקם קו ראשון לים, וכשהנוף רוגע- הלב שליו. שנית, תוכלו למצוא אצלנו אטרקציה ייחודית- בר חמצן, המאפשרת לנושמים לשאוף חמצן בכמות מחומשת מנוכחותו באויר הרגיל.  הטיפול בחמצן דרוש לנו בכדי להשלים טיפול אנרגטי וגם יעיל בפני עצמו- הגוף מתנקה מרעלים מהר יותר (עקב חילוף חומרים גבוה יותר), רמת האנרגיה עולה והשרירים ומערכת העצבים נרגעים, חידוש תאי עור, שיפור רמת ריכוז וזכרון ועוד ועוד.

ספא במלון הוא כמו הבית השני שלך
החויה מתרכזת בספא במלון, ובעצם- המקום, אשר שומר על סטנדרטים גבוהים ביותר מציע נוחיות השמורה למלונות בוטיק, ומצויים שירותים שונים כמו חדר כושר מאובזר אשר עליו אמונים מאמנים מוסמכים, שמונה חדרי טיפול אשר בכל אחד מהם שירותים, ג´קוזי, יין, נשנושים ומיטת הירגעות, וניתן לשהות בהם גם לאחר סיום הטיפול, מרפסות המשקיפות אל הים, בר מאכלים ושתיה, וצוות מקצועי שישמרו על אוירת האינטימיות וההירגעות.
מפת אתר | צור קשר