ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לזוג

חיי הזוגיות זקוקים להשקעה מתמדת, לשמור על הגחלת. זו משימה לא קלה, אולם  קל להשיג אותה במרחק הליכה מהבית או נסיעה ליום כיף ביחד, להתנתק ממאורעות היום- יום. לחגוג את השגרה  בעיסוי מפנק היא אף דרך רומנטית יותר מאשר אירוע זוגי מובן מאליו.

ספא לזוג – עסקת חבילה
ספא זוגי הוא לפני הכל חוויה. הספא הוא שם לכלל הפעילות הנעשית במתחם, והמכנה המשותף הוא טיפול בגוף, לשחרור והרפיית השרירים או להמרצת מחזור הדם, והכל באוירה קסומה הנרקמת סביב נרות, מוסיקה רוגעת ומגע נעים. אם ליהנות, אז למה לא יחד? אם כבר שניכם פה, רצוי לבחור מבין שלל החבילות המוצעות לכם במקום. החבילות כוללות טיפולים שונים, היכולים להתאים לכל אחד ואחת. לכן, גם אם אחד מבני הזוג מזמין את החוויה מראש, אין משמח יותר מנתינת תשומת הלב והענקת ההזדמנות לפינוק. גם אם לא בחרתם מראש את הטיפול- והביקור נעשה ספונטאנית- אל דאגה, ישנן חבילות של הרגע האחרון במיוחד.

עושים הכל ביחד
לזוגות הרומנטיים ביניכם הרוצים לחלוק את הבילוי יחד, מוצע לכל אחד טיפול המוענק במיטות טיפול הסמוכות זו לזו. לאחר מכן, תוכלו לנצל את מתקני המקום: ג´קוזי, אמבט מלחים, מרפסת עם אויר פתוח, בר חמצן ועוד, אם תרצו ניתן להזמין ארוחת צהריים או ערב, וכל זאת כשבידכם כוס יין או שמפניה בתוך חדר פרטי משלכם.
מפת אתר | צור קשר