ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא פרטי

כשאתם רוצים את העולם רק לעצמכם,  אתם יכולים לקבל אותו. טיפול ספא שכולו נרקם עבורכם, המשיב לכם אנרגיות טובות וממלאות, אותן אתם חולקים עם עצמכם או עם אדם הקרוב לכם.

ספא פרטי – מעוז של אינטימיות
לספא פרטי אין צורך להגיע מעונבים.... הנכם מורשים להסתובב במקום ללא עיניים לוטשות ובפרטיות רבה, כשהצוות המקצועי של המקום דואג לכך שהאוירה האינטימית תתקיים. בדרך- כלל בספא פרטי ישנה אוירה אינטימית יותר, המתחם שמור רק עבורכם, וכשאתם נעים בין חדר הטיפולים לג´קוזי או לסאונה, כולה שלכם ואין שם אנשים נוספים. מתקני הספא המפנקים מעניקים לכם אפשרות להתרווח בצורה הנוחה לכם ולכם בלבד.

פינוק מכף- רגל ועד ראש
עם הגיעכם לספא, ניתנים לכם בגדי החירות לשימוש בספא- חלוק, נעליים ומגבות. אתם יכולים להרגיש בבית מכאן- הטיפול אשר בחרתם מתקיים בחדר אשר ממנו יש נגישות לכל המתקנים. בספא פרטי תוכלו לעבור מיד לג´קוזי, לבר- החמצן או למרפסת עם כוס היין.  ביום הזה נועדתם להתרכז בעצמכם בלבד, ללא מימד הזמן, וכך תוכלו להיות אדונים לזמן שלכם, ולהחליט מה סדר הבילוי שלכם. ספא פרטי מארח אתכם כאילו הייתם בביתכם- שלכם, והמתקנים הנם הערך המוסף לביקור. אין צורך לדאוג לאוכל עם חלוף הזמן- במקום מוגשות ארוחות בוקר או ערב לבחירתכם (רצוי לאחר העיסוי), כמו גם נשנושים ופירות באופן שוטף.

מפת אתר | צור קשר