ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף נשים דתיות

מרכז הספא אשר ממוקם בכל עיר במדינת ישראל מציע לקהל הלקוחות הרכב את הטיפולים והשירותים הרבים אשר עוסקים באיזון בין הגוף לנפש. כולנו עובדים מספר רב של שעות בכל יום ויום. לאחר העבודה אנו מתפנקים לעיסוקים נוספים אשר דורשים אנרגיות רבות. טיפול בילדים, מטלות הבית וסידורים שונים משפיעים על מצריכים השקעה של זמן ומאמצים רבים. הטיפולים המקצועית בספא אשר מוענקים על ידי נציגי הצוות המיומן והוותיק מחזיקים את האנרגיות החיוביות לגוף ולנפש ותורמים להרגשות של רוגע ושלווה אצל כלל המטופלים.

יחס אישי במהלך הטיפולים בספא
אין זה סוד כי כולנו נהנים מטיפולי ספא מסוגים שונים. טיפול באמצעות אבנים חמות, עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, רייקי, דיקור סיני, טאווינה, עיסוי כפות רגליים ועוד אהובים על גברים ונשים בכל הגילאים. חבילות הספא המקצועיות מתואמות במיוחד עבור סוגים שונים של לקוחות אשר מרבים לבקר בספא.

התאמת הטיפולים לקהל דתי
כל אחד מגיע לספא על מנת להשיג מטרה שונה, לכל אחד מהלקוחות יש אופי שונה והוא אוהב טיפולים שונים. עבור הקהל ששומר מסורת, מותאמת חבילה מיוחדת אשר מטרתה מצד אחד להעניק את הטיפולים המקצועיים ומצד שני לכבד את דקויות המסורת היהודית. במהלך הטיפולים לקהל דתי, הצוות של הספא שומר על לבוש הולם ומכובד כאשר אופי הטיפולים עצמם נועדו להענקת הרגשה של נוחות לכל המטופלים.

מפת אתר | צור קשר