ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא יום פינוק

יום פינוק הוא בעל משמעות אחרת לכל אחד ואחת. לפעמים מדובר בטיול של מיטיבי לכת כשבסופו הדובדבן שבקצפת - פינוק משחרר ומחדיר אנרגיות בספא או יום שכולו רביצה בטן- גב בתוך חדר מואר בנרות והמוזיקה היא הדבר היחיד שעוטף את הגוף. בכל מקרה, נדרש יום שלם להוויה הכיפית וקצת פחות מכך ליום פינוק בספא. ואם כבר מתפנקים בספא, אז קחו את הזמן, התרווחו לכם בכסא הנוח לאחור והרגישו את החוויה במלואה. אין מגבלת זמן, היום פתוח בפניכם.

חווית הספא שואבת למימד ההירפאות
גופכם הוא כמו מכונה הזקוקה לתחזוק ולמגע. אין דבר נפלא יותר מלהגיד לגופך כי הוא חייב הפסקה מהמולת היום- יום, והפעם רק בשביל להשיב לגופך את האנרגיות אותן הוא מפזר מדי- יום. זוהי בעצם הכרת- התודה שלך לגוף, והנפש מתחזקת גם- כן. בחבילות השונות והמגוונות שהספא מעניק לכם, הפינוק מתחיל בעיסוי הגוף בשמנים ארומטייים, יכול להמשיך בעיסוי קצוות הגוף או עיסוי עור הקרקפת בשמן סומסום, פילינג לעור הפנים, שאיפת חמצן 90% ועוד.

יום פינוק בספא- A KING FOR A DAY
אם כבר החלטתם לקבל טיפול בספא, כדאי לדעת כי כל מתקני הספא עשויים לעמוד לרשותכם, לכם רק נותר לבחור מהם העדיפים עליכם. ג´קוזי, סאונה, אמבט שמנים או מלחים, בר חמצן (יחודי למקום!) ארוחת בוקר מלאת ויטמינים ועוד.. יום שלם עומד בפניכם ובו אתם במרכז- והצוות המקצועי יעשה כמיטב יכולתו בכדי לעשות את החוויה הזו למושלמת.

מפת אתר | צור קשר