ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ערב ספא לנשים בלבד

טיפולי ספא הינם טיפולים פופולאריים בקרב אוכלוסיה שונה כאשר הם מאפשרים למטופלים להירגע וצבור כוחות מחודשים. הביקורים בספא תורמים להרגעה של שרירי הגוף ואיזון של הנפש. מומלץ לבקר בספא באופן קבוע פעם בשבוע אולם במידה והדבר לא מתאפשר, כל ביקור בספא, אפילו אם הוא לא קבוע יעשה פלאים למצב הרוח שלכם ולהרגשה כללית.

שירותי ספא
הספא מציע לקהל לקוחות רחב טיפולים המותאמים במיוחד למבנה הגוף והמצב הבריאותי של המטופלים. ניתן לבחור את החבילה האהובה עליכם אשר תכלול את הטיפולים אשר יעשו לכם רק טוב. קומפלקס הספא הוא המקום המושלם אם ברצונכם לארגן ערב נשים ייחודי. ערב הכולל את החברות הכי טובות או עמיתות לעבודה יכול להיות מהנה במיוחד עם הוא נעשה בליווי טיפולים כגון: מסאג´ תאילנדי, מסאג´ שוודי, עיסוי רקמות עמוק, ביקור בספא או שחיה לילית בבריכה מחוממת. ניתן להזמין את הטיפולים כקבוצה כאשר הספא יספק לכם את החדר המפנק ביותר אשר יהפוך את אווירה במהלך מפגש הנשים לאינטימית וייחודית יותר.

בחירת החבילה המתאימה לכם ביותר
אם מדובר בקבוצה של נשים אשר רוצות להנות מחוויה מרגשת במרכז הספא, חשוב מאוד להתאים להם את הטיפולים למטרה של האירוע. כאשר מדובר באירוע בסגנון של מסיבת רווקות ניתן לשלב את הטיפולים האנרגטיים לנשים צעירות כגון: עיסוי רקמות עמוק וביקור בג´קוזי מפנק.

 

מפת אתר | ספא |  צור קשר