ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לדתיים

קומפלקס הספא הינו מרכז מקצועי אשר מספק לקהל לקוחות רחב את הטפולים המקצועיים אשר מאזנים בין האנרגיות של הגוף לאנרגיות של הנפש. המטרה של הטיפולים בספא היא להחיות את האזורים המסוימים בגוף ולפעול לתפקוד מרבי שלהם בכל שעות היום. לעיתים, רבים מאיתנו משקיעים אנרגיות רבות על קידום הקריירה שלהם ועל המטלות של המשפחה ובית ושוכחים להיות מודעים לגוף שלהם. חוסר פעילות גופנים, תזונה לא נכונה ואורך חיים לא בריא משפיעים לרעה על הגוף שלנו וכתוצאה מכך גורמים לבעיות פיזיות שונות. הטיפולים האיכותיים בספא מחדשים את איברי הגוף והאנרגיות הפנימיות ותורמות להזרמה מחודשת של אנרגיות לכלל המטופלים.

טיפולי ספא המותאמים לקהל דתי
הצוות המקצועי של הספא מסק את השירותים הכללים ללקוחות המייצגים את המגזר הדתי ושומרים על כלל הדגשים החשובים לשומרי מסורת. הטיפולים הייחודים טיפולים הבאים כגון: מסאג´ שוודי, מסאג´ תאילנדי, טיפולים על ידי אבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק, טיפול ארומוטרפי, עיסוי כפות רגליים, ביקור בג´קוזי, ביקור בסאונה ועוד.

שירותים מפנקים בספא
בנוסף לטיפולים ייחודיים ומקצועיים אשר מספקים אנשי מקצוע מקצועיים המטופלים מקבלים את הפינוקים הבאים: מגבת אישית וחדשה אשר תשמש את המטופלים לכל אורך השהות בספא, חלוק איכותי ומפנק, נעליים אשר ישמשו אתכם בכניסה לחדרי טיפולים ועוד. ניתן לבחור את החבילות הטיפולים המתאימים לכם ביותר כאשר החבילות מותאמות במיוחד לאנשים עם בעיות בריאותיות שונות.

מפת אתר | צור קשר