ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לזוג

יום של פינוקים במרכז ספא הינו יום קסום ומיוחד, כאשר אותו יום פינוקים מתבצע בזוג, אם אדם אהוב ויקר לליבנו, החוויה אף מתעצמת והופכת ליום מאושר אותו לא נשכח לעולם. יום הפינוקים לזוג הינו יום אשר מתחיל בארוחה קלילה ורומנטית, באם מדובר בזוג אוהבים הארוחה תתבצע לאור נרות וצלילה של מוסיקה מרגיעה אשר יוצרת אוירה מיוחדת, באם מדובר בזוג חברים או חברות האוירה תיהיה קלילה ונינוחה יותר, בהמשך תהנו מעיסוי לבחירתכם אשר יעשה בחדר זוגי כך שלא תפרדו רגע אחד. לאחר מכן תהנו משהות קסומה בג´קוזי שמנים מענג, סאונה חמימה לפתיחת הנגבוביות ועוד מגוון עשיר של פינוקים והפתעות.

ספא כמתנה נהדרת
יום של פינוק בספא יכול להוות מתנה מקורית ומיוחדת לאדם קרוב ויקר לליבכם. יום הפינוק במרכז הספא יהפוך כל אירוע כמו יום הולדת, יום נישואין, יום שנה לחוויה אותה לא תשכחו לעולם. מתנה שגרתית כמו ספר או בגד כלשהו לרוב ישכחו במהירות אך מתנה שהיא למעשה חוויה משותפת, בה המקבל רואה כי השקעתם מזמנכם והקדשתם רק לו יום שלם של פינוק אמיתי.

יום ספא- לא מתפשרים על הטוב ביותר
יום שלם של פינוקי ספא חשוב שייעשה במקום המתמחה בעיסויי ברמה מקצועית, כך תבטיחו לעצמכם את אותה חוויה בלתי נשכחת. צרו עימנו קשר ותהנו מיום של פינוק וכיף ללא פשרות במחירים משתלמים ושווים לכל כיס.

טיסות זולות

מפת אתר | צור קשר