ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מרכזי ספא

מרכזי ספא רבים פרוסים בכל רחבי המדינה כאשר הפריסה הרחבה של שירותי ספא מושפעת מהביקוש הגדול של לקוחות מכל הגילאים. כל אחד ואחת מאיתנו משקיע שעות רבות בעבודה מאומצת ומלחיצה. אנו עובדים שעות רבות, מטפלים בילדים, נפגשים עם חברים ובונים תוכניות לעתיד. כל אלה דורשים המון כוח ומאמצים כאשר בסוף היום אנו מגיעים לאפיסת כוחות ומבקשים להחזירם על מנת לקום למחרת בבוקר רעננים. המטרה של טיפולי הספא היא להאזן בין הגוף לנפש ולהזרים כוחות מחודשים.

טיפולי ספא מקצועיים
צוות טיפולי של הספא הינו הצוות המאומן והמקצועי ביותר אשר עבר הכשרה מתאימה בתחומי טיפול שונים. בדרך כלל מרכזי הספא מציעים את המגוון הרחב של טיפולים כאשר הטיפולים הפופולריים ביותר הינם: מסאג´ תאילנדי, מסאג´ שוודי, טיפול בעזרת אבנים חמות, טיפול ארומוטרפי, מסאג´ רקמות עמוק, מסאג´ כפות רגליים, טאווינה, רייקי, דיקור סיני, טיפולים אלטרנטיביים ועוד. בעזרת המתקנים המקדמים אשר ממוקמים בשטח הספא, המטופלים יכולים לבקר ולהנות בג´קוזי, סאונה ובריכה מחוממת.

שירותים נלווים בספא
בנוסף לטיפולים בספא אשר נועדו לשפר את המצב הבריאותי והנפשי של כל מטופל ומטופלת, ניתן להנות משירותים נלווים אשר משדרגים את השהות בספא והופכים אותה לאולטימטיבית. ארוחות בוקר, ארוחות ערב רומנטיות ולינה בסוויטות מלכותיות הן רק חלק מהפינוק המוצעים על ידי הספא. שירותים אלה מותאמים למטופלים יחידים, זוגות או אף קבוצות אשר מגיעים לספא.

מפת אתר | צור קשר