ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא במלונות

מרכז הספא הינו מרכז ייחודי אשר מציע לקהל לקוחות רחב מגוון רחב של טיפולים ייחודים אשר המטרה העיקרית שלהם היא להאזן בן הגוף לנפש ולהזרים לגוף אנרגיות חדשות. הטיפולים הייחודיים של הספא הינם טיפולים אשר ניתן להתאים לכל לקוח באופן אישי כאשר טיפולים אלה מצד אחד מרגיעים את המטופלים ומצד שני מחדשים את האנרגיות בגוף שלהם.

טיפולי ספא מקצועים
הטיפולים בספא מוענקים על ידי צוות מקצועי של מסג´יסטים ומטפלים אשר עברו הכשרות מקצועיות על מנת להעניק את הטיפול הטוב ביותר ולתת דגש גם למתן שירות אדיב ללקוח. בי הטיפולים הפופולריים ביותר ניתן למצוא את הטיפולים הבאים: מסאג´ שוודי, מסאג´ תאילנדי, טיפול על די אבנים חמות, טיפולים הומאופטיים, טיפולים ארומוטרפיים, רייקי, טווינה, שיאצו, דיקור סיני ועוד. הטיפולים מעונקים בכל שעות היום כאשר אתם אלה בוחרים את חבילה המתאימה לכם ביותר. החבילות תואמו במיוחד לדרישות הלקוח והמצב הבריאותי שלהם.

ספא ואירוח במלון
כיום ניתן להגיע למלונות מובילים בישראל וגם להנות מפינוקי ספא איכותיים אשר נמצאים בתוך המלונות. בצורה זו ניתן לשלב בין מלון וטיפולי ספא ולהנות מחופשה אולטימטיבית. ניתן להגיע לספא ביחידים, בזוגות או בקבוצות כאשר הצורה זו תוכלו להתאים את הטיפולים לכמות המטופלים. ניתן להזמין את הטיפולים האהובים עליכם בטלפון או לחלופין להגיע למלון ולהיתרשם מהטיפולים המתאימים לכם ולהירשם ישירות לספא.

מפת אתר | צור קשר