ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מרכז

מרכז הספא הינו מרכז איכותי אשר מציע מגוון רחב של טיפולים איכותיים אשר מוענקים לקהל לקוחות רחב שמעוניין להאזן בין הגוף לנפש. אין זה סוד כי טיפולים בספא נועדו לתרום להרגעה כללית של הגוף וגם עוזרים להיתגבר על כאבים במפרקים ושרירים. האווירה המרגיעה והנינוחה שכל כך מאפיינת את חדרי הטיפולים משפיעה באופן חיובי וחיוני על כלל המטופלים בכל הגילאים. הטיפולים ניתנים על פי הבקשה של הלקוח כאשר ניתן להאריך או לקצר את הטיפולים על פי ראות עיניכם.

טיפולים מקצועיים בספא
כלל המטפלים בספא הינם מטפלים מקצועיים אשר עברו הכשרה מקצועית שבאה לידי ביטוי בקורסים בתחומים שונים: אטווינה, רייקי, מסאג´ תאילנדי, מסאג´ שוודי, טיפולים על ידי אבנים חמות, מסאג´ רקמות עמוק, מסאז כפות רגליים, מסאג´ים טיפוליים, דיקור סיני, ועוד. לאחר ההגעה לספא, כלל המטופלים מקבלים חלוקים, נעלי בית ומגבות לטיפול אישי על מנת להעניק לכולם את ההרגשה הנינוחה והביתית לאורך כל השהות בספא.

טיפולים פרימיום בספא
בנוסף לטיפולים השגרתיים אשר מוענקים במשך כל ימות השבוע בשעות הבוקר והערב, ניתן להנות משירותים נלווים אשר יהפכו את החוויה למאצימה הרבה יתר. ניתן להזמין ארוחות בוקר מזינות ובריאותיות או ארוחות ערב מפנקות לאור נרות על מנת להרגיש את האיכות של מטבח המקצועי אשר עובד בספא. כמו כן, סוויטות מפנקות שמאפשרות ללון במרכז הספא מאפשרות בילוי לילי מלווה בטיפולים בתוך ג´קוזי מפנק.

מפת אתר | צור קשר