ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זוגי רומנטי

יום האהבה, יום נישואין, יום השנה או כל אירוע אחר אותו הינכם חוגגים הוא סיבה מוצדקת בהחלט על מנת לבלות מיום של פינוק וכיף בספא מפנק ומענג. יום של פינוק בספא הינו מתנה נהדרת לבן/ בת הזוג שלך כך תוכלו להנות מיום של כיף וחיזוק הזוגיות שלכם. מרכזי ספא רבים מעוצבים ומאורגנים באוירה רומנטית במיוחד כך שתהנו משהות מרגיעה לאור נרות, לצלילי מוסיקה רומנטית שקטה ומרגיעה.

יום של פינוקים במרכז ספא
יום פינוק מענג כולל עיסוי לבחירתכם מבין העיסויים המוצעים במרכז הספא כגון עיסוי הוליסטי,  עיסוי שוודי, עיסוי אבנים חמות ועוד מגוון עשיר של טיפולים ועיסויים מקצועיים לגוף ולנפש. יום הפינוק בספא מתאים לאילו מאיתנו אשר חובבים טיפוח עצמי פיזי ונפשי שכן הוכח על ידי מחקרים רבים כי עיסוי מקצועי על שלל סוגיו הינו דבר בריא ואף מומלץ על ידי רופאים ובעלי מקצוע רבים.

יום של טיפול וכיף
יום של פינוק הינו חוויה של ממש אשר כולל עיסוי חוויתי ומענג ובד בבד טיפול רפואי לשיחרור שרירים תפוסים ועצמות כואבות, לא בכדי רופאים רבים ממליצים על עיסוי כחלופה לטיפול תרופתי לסובלים מבעיות שונות. על מנת להנות מחוויה רומנטית ומפנקת עם בן/ בת זוגכם אותה תנצרו יחד באוסף החוויות המשותף שלכם, צרו עימנו קשר ותהנו משלל אטרקציות ופינוקים אותם לא תשכחו לאורך זמן רב.

מפת אתר | צור קשר