ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילת פינוק ספא

ספא הוא ה-מקום להתרגע ולהשתחרר ממחשבות היום-יום, הוא המקום הכי רחוק שתוכל ללכת מבלי להניד גף. יום – ספא הוא מתנה נפלאה הן אם אתה מעניק לעצמך ובין אם לאחרים, ולכן כדאי מראש להיות מודעים לאפשרויות הרבות שמוצעות במקום על- מנת להפיק את מירב ההנאה באותו זמן.

מה חבילת פינוק ספא כוללת?
אם שמעת על טיפול מעניין, ואתה מעוניין לשלב בו גם טיפול נוסף ידוע,  אם יש טיפולים שמשלימים האחד את השני ורצית לשלב ביניהם, אם אתם/ן זוג שבא ליום כיף שכולל מסאז´ זוגי אך גם מעוניין להתרפק במתקני ספא נוספים, או לחליפין חשבתם מראש על חבילת פינוק ספא – רק לא יודעים בדיוק מה יכול להתאים לכם, אנו נשמח להתאים לכם חבילת פינוק ספא ייחודית אשר תענה על צרכיכם. ישנן חבילות מסוגים שונים לבחירתכם- טיפול מעורר, טיפול מרגיע, טיפול משחרר שרירים תפוסים, חבילה רומנטית ועוד- מומלץ להתעדכן באתר שלנו מדי פעם ולראות מה מתחדש.

מדוע כדאי?
חבילות פינוק ספא הן אטרקטיביות גם ליחיד וגם לזוג, ומדוע? משום המחיר הנמוך שכולל בתוכו מגוון גדול יותר של טיפולים. בחבילת ספא תמצאו בדרך כלל הטבות נוספות שלא כלולות בטיפולים רגילים, כמו טבילה באמבט מלחים בנוסף, בר חמצן, טבילה בג´קוזי, ארוחת בוקר או ערב לבחירתכם ועוד שלל רעיונות מפנקים שהספא מעניק כדי להפוך את שהייתכם במקום למושלם. עולם קורסי העיסוי כה נרחב שכיום גם קיים קורס עיסוי תינוקות - מדובר בחבילת פינוק לכל המשפחה.

מפת אתר | צור קשר