ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חגיגת יום נישואין

עבור כל זוג יום הנישואין הינו היום המאושר בשנה כאשר מדובר ביום ייחודי אשר שייך רק לזוגיות של השניים. מדי יום אנו עסוקים במטלות יומיומיות רגילות כגון: עבודה, טיפול בילדים, קניות, ניקיונות ובישולים. יום הנישואין הינו היום המושלם והיחודי בו חשוב לבן או בת זוגכם אודות הרגשות שאתם חשים אליהם וכמובן ולבלות את היום הזה ביחד, על ידי בילוי משותף בספא המציע חבילות רומנטיות עבור זוגות אוהבים.

חבילות ספא זוגיות 
הספא המקצועי מציע לקהל הלקוחות שלו חבילות ייחודיות אשר מותאמות במיוחד עבור יום הנישואין. החבילות המתואמות במיוחד עבור הצרכים של זוג אוהבים מציעים פינוקים מגוונים כגון: טיפולים זוגיים של עיסוים עמוקים, עיסוי פנים ועיסויי כפות רגליים, טיפולי אבנים חמות וטיפולי ארומוטרפייה. זוגות אשר מעוניינים להרחיב את החבילה ולהנות מטיפולי הרפואה הסינית יכולים לקבל את הטיפולים המקצועיים הבאים: רייקי, שיאצו, דיקור סיני, ועוד. עבור זוגות שמעוניינים לבלות כמה ימים רומנטיים בכותלי הספא, מוכנות סוויטות מלכותיות אשר כוללת מיטה זוגית, מרפסת איכותית, ג´קוזי שעובד מסביב לשעון, וכניסה פרטית לסאונה מפנקת.

טיפולים ייחודים עבור זוג אוהבים
לאחר ההגעה של הזוג לספא, הצוות המיומן של הספא מספק את הנעלים, המגבות והחלוקים החדשים אשר יספקו למבקרים הרגשה נינוחה וביתית. בנוסף, במהלך כל השהייה בקומפלקס, הזוג זכאי לארוחות מפנקות כאשר היום נפתח בארוחת בוקר ונגמר בארוחת ערב רומנטית.

מפת אתר | צור קשר