ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בהרצליה פיתוח

בלב איזור בתי היוקרה, אזורי המסחר ונושקת לים ולמרינה, נמצאת הרצליה פיתוח. איזור זה של הרצליה ניחן גם בצוקים פראיים ובחוף טבעי. בקו החוף של הרצליה פיתוח ניתן למצוא את הגן הלאומי "אפולוניה" – ובו עתיקות העיר ששכנה במעלה הצוק, כמו גם את חוף "סידני עלי" (אשר מעליו נמצא גם המסגד) – אשר בו, אם תחפשו היטב, גר זמן רב אדם אשר בנה לו בית במערה אשר מקושט אבנים וצדפים. אתרים אלו מהווים עילה ליום טיול בפני עצמו, וישנה גם המרינה בחוף הדרומי.

יום כיף בספא בהרצליה פיתוח
הרצליה אשר קרובה לים היא אתר מלונות ענף, המזמין תיירות פנים וחוץ ליהנות מקצב חיים שוקק במרכזי התיירות והמסחר הרבים לצד חופי הים המעניקים הפסקה מרצף אירועי היום- יום הבלתי פוסקים. הרצליה היא המקום האולטימטיבי להנאה מעיר קסומה תוך שילוב של פינוק במרכזי ספא השוכנים בה. אז אם יום כיף בספא אני בוחרת בהרצליה!

היתרון בספא בהרצליה פיתוח
ספא בהרצליה פיתוח מהווה פתרון זמין ומפנק לתושבי העיר הרוצים ליטול פסק זמן ומזמין כל אחד ואחת ליהנות מאחד ממרכזי הספא החוויתיים והמפנקים. מוצעים לכם סוגים שונים של טיפולים ואף לאירועים – כמו יום כיף חוויתי, מתנת יום- הולדת זוגית, יום כיף לעובדים. "נפש בריאה בגוף בריא" כהשקפתו של הרמב"ם וחז"ל,  נועד להזכיר לנו כי תחזוקת הגוף נועדה לחזק את הנפש ולאזן בין השניים; ספא בהרצליה פיתוח מציע זאת ממש במרחק נגיעה.

מפת אתר | צור קשר