ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בעכו

עכו, עיר- האבירים וממלכה קדומה, היא גם עיר נמל ובה תרבויות שונות ומגוונות. לא רבים יודעים, אך עכו היא עיר שהוכרזה כאתר מורשת עולמית. בעיר ישנם חופי רחצה, יש מרינה, ואתרי דיג. מצפון לעכו ישנה טיילת – "טיילת ההגנה" המשתרעת לאורך חופים מסולעים ושרטונים. בעכו ישנה גם עיר עתיקה מהתקופה העות´מאנית, אשר קמה על חורבותיה של העיר הצלבנית.יחודה של עכו העתיקה, היא  שימושה הן כמקום מגורים כמו-גם עיר תיירות, מסחר – שווקים, מסעדות, נמל ועוד. בחול- המועד סוכות בכל שנה ישנו "פסטיבל עכו" – הכולל אירועי חוצות ומופעים שונים.

אז מדוע ספא בעכו?
נתוניה המרשימים של העיר נשזרים תוך סיפורה ושימורה של העיר למקום נוסך רוגע חובק- תרבויות שבו גם לקרבה לים יש תפקיד. ספא בעכו – הוא מקום אשר בו ניתן להתמסר לקסם העתיק של המקום, וכמו ללכת במסדרונות הנפתוליים בהיכלות האבירים או במנהרת הטמפלרים  - אם בחרתם להזמין טיפולי ספא במרכז ספא הנמצא בעכו, מומלץ ליהנות מטיול בעיר העתיקה, בשוק או בחאנים שבאזור, לטייל במוזיאונים,  ובסוף היום להתמסר לטיפול ספא מפנק באוירה פסטורלית.

היתרון בספא בעכו
לרבים מאיתנו ספא הוא מקום להנפש ולהרגע  ואין טוב מזה כאשר מדובר במקום מרוחק וקסום, אשר ניתן לבחור אם לטייל בו או פשוט לנוח מול הים ולצפות גם בגבולה הימי הצפונה של הארץ.
ספא בעכו מציע נגישות למקומות תיור שונים ומגוונים בעיר, ויום פינוק בספא בעכו יעניק לחויה אוירה רומנטית וקסומה.

מפת אתר | צור קשר