ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בחיפה

חיפה ,המרכז העירוני של צפון ישראל,נמצאת כבר זמן מה בתנופת צמיחה. בימים אלו ניתן למצוא  בעירנו חיפה כל דבר שנבקש. כבר אין צורך להרחיק לכת כדי למצוא את הנאות החיים כל דבר נמצא במרחק נגיעה.כך קם לו ספא בחיפה, ספא מוקפד ואיכותי הנותן את מיטב הטיפולים ברמה הגבוהה ביותר.

מה מיוחד בספא בחיפה
אנחנו מאמינים בהקפדה  על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד.מהרגע בו תיכנסו למתחם הספא תרגישו שאתם בעולם אחר, עולם נינוח ורגוע יותר.לצד מוסיקה נעימה ומרגיעה ואורות עמומים ומלטפים יקבל אתכם הצוות המקצועי של מכון הספא. לטיפול תמתינו באזור המנוחה המוקפד אליו תוכלו לחזור גם לאחר הטיפול.אנו מאמינים שמקצועיות ואסתטיקה קודמים לכל ולכן יצרנו את השילוב המנצח של צוות מיומן ומקצועי לצד חלל טיפולים בקווים נקיים ונעימים להשלמת האווירה.

פינוקים בספא בחיפה
בין אם את חוגגת יומולדת עם חברות או שאתה רוצה להפתיע את אשתך ביום פינוק זוגי,הספא בחיפה הוא המקום האידאלי לכל חגיגה אינטימית. איזו מתנה טובה יותר יכולה להיות מאשר עיסוי גוף מרענן ומחדש שימלא אתכם באנרגיות ויאפשר זמן איכות באווירה שונה מחיי היום יום עם מי שאתם אוהבים. אנו מציעים שלל חבילות ספא שונות ומגוונות שכוללות טיפולים משלימים לעיסוי כדי לחזק את החוויה. שילוב כוס יין איכותי, אמבט שמנים מפנק או עיסוי פנים אלו רק חלק מהטיפולים המשלימים שיש בחבילות הספא השונות שאנו מציעים.שובר מתנה לספא הוא המתנה שאתם מחפשים.
מפת אתר | צור קשר