ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בטבריה

טבריה הינה עיר עתיקה אשר שוכנת במחוז הצפוני של מדינת ישראל וממוקמת על הכנרת. מדובר בעיר הם היסטוריה מפוארת וזיקה ליהדות. עבור רבים מיהודים בישראל ובעולם כולו זוהי עיר קדושה וייחודית. הנוף המרהיב של כנרת ושדות ירוקים של הצפון מייחד את העיר טבריה והופך אותה לפופולרית ואטרקטיבית עבור מטיילים מכל קצוות הארץ. העיר טבריה הינה עיר דינמית ומתחדשת אשר מושכת אליה תושבים מכל הגילאים.

ספא מקצועי בעיר טבריה
ספא הממוקם בלבה של טבריה הינו ספא מקצועי ומפואר אשר מספק שירותים איכותיים וטיפולים ייחודיים עבור תושביה ואורחיה של העיר. מדובר בקומפלקס ייחודי אשר מעסיק צוות המורכב מאנשי מקצוע נאמנים אשר מספקים שירות מעולה. הספא כולל בריכה מחוממת, ג´קוזי מפואר, חדרי טיפולים נקיים ואינטימיים, סאונה מפנקת ועוד. כמו כן, ניתן להזמין טיפולים עבור זוגות רומנטיים ואף ללון בספא במשך סוף השבוע.

חבילות טיפולים בספא בטבריה
חבילות הספא שמציע ספא בטבריה מתאימות עבור מטופלים בכל הגילאים. ניתן לבקר בספא באופן יחידני על מנת לקבל טיפול אינטימי ומרגיע או עם קבוצת חברים או בני משפחה על מנת להנות מהחוויה של הטיפולים ביחד עם אנשים שאתם אוהבים. הטיפולים המפנקים כוללים: עיסוי ארומוטרפי, טיפול בעזרת אבנים חמות, עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, שיאצו, רייקי, טאווינה, דיקור סיני, טיפולי פנים, עיסוי עמוק על שכבות עור, עיסוי קרקפת, מסאג´ שמנים מפנק ועוד.
מפת אתר | צור קשר