ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא תל אביב מבצע

תל אביב הינה עיר ללא הפסקה אשר נחשבת לליבה של מדינת ישראל. היא כוללת בתוכה תרבות, אופנה, פעילויות חברתיות, פוליטיקה, סביבה ועוד. העירייה של תל אביב דואגת לבדר את התושבים של העיר ואורחיה אשר מגיעים מכל קצוות הארץ באמצעות מופעים, תערוכות, צגות, אירועים חברתיים שונים ועוד. לצד הפעילות החברתית הענפה בתל אביב ניתן למצוא גם את הספא הגדול והמפואר אשר ממוקם במרכז העיר.

ספא מקצועי והמבצעים הייחודיים
הספא מאפשר לאורחיו החדשים ולמטופלים ותיקים להנות ממבצעים והנחות מיוחדות לאורך כל השנה. קומפלקס הספא מציעה את שירותיו לקהל הרחב על ידי אריזה של הטיפולים בחבילות פינוק ייחודיות אשר מותאמות במיוחד עבור מטרות שונות. ניתן לרכוש חבילת פינוק אשר כוללת ביקור בבריכה מחוממת, חדר כושר מקצועי ועיסוי רקמות עמוק על מנת להזרים אנרגיות חדשות לגוף. בצד שני, ניתן להזמין את חבילת הטיפולים אשר כוללת בתוכה טיפולים הבאים: מסאג´ רפואי, עיסוי טיפולי של כפות הרגליים, דיקור רפואי ורייקי.

בחירת הטיפולים המתאימים עבורכם
חשוב להתאים את חבילת הטיפולים ואת מגוון הטיפולים שהיא כוללת למצבכם הנפשי והגופני. המטרה הסופית היא לאזן בין האנרגיות הפיזיות בגוף לבין הצ´אקרות הרוחניות ולכן המטפלים המנוסים אשר מועסקים בספא בתל אביב יעשו הכל על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר לאחר כל טיפול וטיפול. לפני ביקור, כדאי לבקר באתר האינטרנט המושקע על מנת להיתעדכן לגבי המבצעים הרלוונטיים עבורכם.
מפת אתר | צור קשר