ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא פינוק זוגי

ספא הינו מרכז טיפולי אשר מציע לקהל לקוחות רחב את מגוון הפינוקים והטיפולים המהנים אשר מטרתם להאזן בין הגוף לנפש על ידי הרגעת כלל איברי הגוף. החבילות מתאימות עבור כלל הלקוחות בכל הגילאים. ניתן לבקר בספא לבד על מנת להיתרכז בעיסוים מקצועיים ומפנקים או עם חברים ועמיתים לעבודה על מנת להפוך את החוויה למלאת אנרגיות. ישנם לקוחות רבים אשר מעדיפים להגיע לספא עם בני זוגם על מנת להפוך את הביקור לרומנטי ובלתי נשכח.

חבילות ספא
הספא מציע לקהל לקוחותיו מגוון רחב מאוד של חבילות שכוללים טיפולים ופינוקים רבים. כל לקוח יכול לבחור את החבילה המועדפת על מנת ובצורה זו להתאים את הטיפולים הטובים ביותר עבורו. החבילות מתואמות עבור לקוחות יחידים, קבוצות או זוגות. במגוון החבילות המקצועיות ניתן למצוא טיפולים פופולריים כגון: עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, ביקור בסאונה וג´אקוזי, שחייה בבריכה מחוממת, רייקי וטאיינה, דיקור סיני ועיסויים לקרקפת, טיפולי פנים מקצועיים, טיפולים באנשים חמות, ועוד.

חבילות ספא המותאמים עבור זוגות
חבילות הספא המותאמים עבור זוגות מבטיחים חוויה רומנטית של שני בני הזוג. בדרך כלל החבילות כוללות טיפולים זוגיים של עיסויים אשר ניתנים באותו חדר עיסוים. הזוג יכול לשכור את סוויטת הפינוקים וללון בקומפלקס לילה אחד או סוף שבוע שלם. כמו כן, כדאי להשלים את החבילה באמצעות ארוחת בוקר מפנקת ובריאותית.
מפת אתר | צור קשר