ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא באילת

אילת, עיר החופש והנופש של מדינת ישראל, העיר המושכת אליה מדי שנה מאות אלפי נופשים אשר פוקדים את בתי המלון המפוארים. העיר אליה מגיעים הנופשים על מנת להנות מחוף ים מרהיב ביופיו, ממרכזי קניות עשירים, ובעיקר מהשקט המדברי אשר מעניק לגוף תחושת רגיעה ומילוי מצברים. על מנת להפוך את החופש לחוויה המושלמת ביותר רבים מהנופשים משלבים בחופשה יום של פינוק באחד ממרכזי הספא המפוארים שבעיר.

יום ספא מיוחד באילת, חוויה של ממש
שילוב של יום פינוק בספא הכולל עיסוי לבחירתך מבין מגוון עשיר של טיפולי ספא כגון עיסוי אבנים חמות , עיסוי בשמנים ארומטיים, עיסוי תאילנדי ועוד מגוון עשיר של טיפולים בריאותיים אשר מעניקים לגוף מרגוע וכיף, והופכים את החופשה לחוויה מושלמת. יום של פינוק בספא יהיה ההפתעה המושלמת עבור אדם אהוב עימו אתם יוצאים לחופשה שלכם, בו תעניקו לגוף את "מילוי המצברים" אשר רבים מאיתנו זקוקים לו.

ספא באילת – נסו ותהנו
בין הים לבריכה, בין הביקור בקניון לטיול לאורך הטיילת הציורית של אילת, ביקור במרכז ספא יהיה חוויה מדהימה, בה תהנו ממגוון חבילות ספא מפנקות המותאמות בדיוק עבורכם. יום של פינוק בספא כולל עיסוי וביקור במתקני הספא העשירים אשר כוללים בריכה מחוממת, סאונה אשר מעניקה לעור תחושת התחדשות, ג´קוזי מלחים מיוחד ועוד קשת של הצעות. הזמן עכשיו ולא תצטער.

מפת אתר | צור קשר