ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בראש העין

ראש העין הינה עיר שלווה ודינמית אשר גדלה בצורה משמעותית ומונה יותר מ-3900 תושבים. ראש העין קולטת מספר רב של תושבים איכותיים וצעירים שרובם משרתים שירות קבע בצהל. ראש היען מציעה לתושביה ואורחיה שירותים מגוונים כגון: בתי קולנוע, מכוני ספורט, סיפרייה ציבורית, פארקים מרהיבים וברכות שחייה.

ספא בלב העיר
הספא בראש העין הינו ספא מקצועי וותיק אשר מטפל בלקוחות קבועים וקולט מטופלים חדשים. הצוות המימנן והמקצועי של הספא מעניק טיפול מסור ומפנק ללקוחות ומשאיר את המטופלים מרוצים ורגועים. רבים מהלקוחות שמחים לבקר בספא לעיתים קרובות על מנת ליצור את האיזון שבין הגוף לנפש. הביקורים בספא מתאפשרים בכל שעות היום וגם במהלך סופי השבוע וזאת על מנת להבטיח למעוניינים הגעה בשעות שלאחר יום עבודה.

חבילות מפנקות בספא ראש העין
החבילות המדהימות שמציע ספר ראש העין כוללי טיפולים מגוונים ומקצועיים שמטרתם להרפות את השרירים התפוסים, להקל על איברים כואבים, ולהזין אנרגיה חדשה לגוף ולנפש. חבילות הספא כוללות את הטיפולים המקיפים ופינוקים נוספים כגון: לינה בסוויטות מלכותיות, ארוחות מזינות ובריאותיות, ביקורים בברכה, סאונה וג´קוזי. הטיפולים כוללים עיסוים רפואיים ועיסויים ארומתיים, טיפולים מהפכניים בתחום הרפואה הסינית ורפואה משלימה. הטיפולים מתאימים לזוגות או קבוצות של חברים אשר מבקשים לעבור את החוויה של ביקור בספא ביחד.

מפת אתר | צור קשר