ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ברמת החייל

רמת החי"ל, על אף כי איננה גדולה כלל ולא עולה במספר תושביה על שכונה ממוצעת, משחקת תפקיד של עיר עשירה וגדושה בכל הנוגע לתרבות, בילוי ופנאי. זה לא מכבר ידועים מרכזיה המסחריים הפופולאריים, דבר אשר הפך את הקמתם של מכוני הספא באזור לעניין של זמן בלבד. ואכן, כיום גודשים את רמת החי"ל מרכזים רבים השווים ואף העולים באיכותם על אלה שמציעים אזוריה המרכזיים של תל אביב.

ספא ברמת החי"ל- שעות של חלום
יום כיף בספא ברמת החי"ל מציע התנתקות מוחלטת משגרת החיים התל אביבית, המאופיינת בעומס, שאון והמולה לרוב. עם הכניסה למכון הספא נשאר העולם השגרתי בחוץ ומוענק עולם חדש, שליו ויפהפה, שכולו ניחוחות קסומים, עיצוב אסתטי וחסר פשרות ופינוק שאין שני לו. כך, יכול כל הניהנה מספא ברמת החי"ל לעבור טיפולים מפנקים כגון מסאז´ באבנים חמות או עיסוי תאילנדי, לצד שימוש במתקני הספא המפנקים ואכילה של ארוחות גורמה ייחודיות.

העניקו לעצמכם יום כיף ברמת החי"ל
רמת החי"ל מציעה חדשנות וטכנולוגיה, בשילוב עם אווירה מפוארת וייחודית. חבילות הטיפולים השונים, המסופקים מטעמם של מכוני הספא באזור, מהווים אופציה משתלמת לכל המבקש לבלות יום כיף שכולו רוגע והנאה. אז שימו בצד את מירוץ החיים התל אביבי והבלתי פוסק, הרשו לעצמכם לחלום, הניחו את הראש לאחור ותנו לרמת החי"ל להעניק לכם פינוק מופלא.

מפת אתר | צור קשר