ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בכפר סבא

כפר סבא הפכה בשנים האחרונות למרכז חינוך, בידור, מסחר ותעשייה, העומד גאה לצד המעצמה התל אביבית. כך, בעוד שבעבר היוותה כפר סבא פריפריה צדדית לשכנתה תל אביב, כיום אלה המושבים הרבים הסובבים אותה אשר מהווים פריפריות שלה. לא בכדי, אם כן, כי המתגוררים בה ובסביבתה יצרו דרישה רבה להקמת מכוני ספא מפנקים.

ספא בכפר סבא- יוקרה והנאה ללא פשרות
עם הביקוש גדל כמובן גם ההיצע, כך שכיום מציעה כפר סבא מרכזי ספא העומדים בקנה אחד עם המובילים והמפוארים ביותר בארץ. התפתחותו של ענף הספא באזור כפר סבא הפכה לאידיאלי עבור תושביה ותושבי הסביבה, המבקשים להתפנק וליהנות במכון ספא יוקרתי, גם ללא הנסיעה הכרוכה בנסיעה לתל אביב; ואכן, ספא כפר סבאי מציע הנאה פיסית ומנטלית שאין שניה לה, תוך מתן זמינות מקסימלית.

העניקו לעצמכם יום כיף ממש ליד הבית
דמיינו לעצמכם- הניחוחות המשכרים, המוסיקה השלווה, הג´קוזי המפנק והטיפולים המענגים- כולם במרחק מספר דקות מהבית שלכם. אם תרצו, תוכלו להתחיל את היום במסאז´ באבנים חמות או בעיסוי תאילנדי, או אם תעדיפו- דווקא בארוחת גורמה איכותית, או בשהייה נהדרת באמבט שמנים. יום כיף בספא בכפר ספא הוא הבחירה המושלמת, אז רק אל תתפלאו כשתבחינו לצידכם גם בתל אביבים המעדיפים לרכוש חבילת טיפולים מפנקת בכפר סבא..

מפת אתר | צור קשר