ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בהרצליה

הרצליה היא שילוב של ישן וחדש, יוקרה ופשטות, התקדמות והסטוריה. עוד לפני קום המדינה נודעה הרצליה בנופיה הימיים המרהיבים, כך שכבר בשלב תכנונה המוקדם הוקצו בה אזורים מיוחדים לקיט, תרבות ופנאי. לא בכדי, אם כן, כי זו מאגדת בתוכה מכוני ספא מפוארים אין ספור; ורבים מהמתגוררים בה, כמו גם אלה שאינם תושביה אך מבקשים ליהנות ולו במעט מאווירתה המפנקת, גודשים את מרכזי הספא ההרצליונים יום אחר יום.

ספא בהרצליה- פינוק ברמה אחרת
דמיינו לעצמכם, כי הינכם מגיעים למכון ספא בהרצליה, מותירים מאחוריכם את שגרת היום יום העמוסה ונכנסים לעולם שכולו ניחוחות שלווים, מוסיקה שקטה ופינוק שאין לו התחלה ואין לו סוף. אם תרצו, תוכלו להתחיל את היום בשהייה נהדרת הג´קוזי או באמבט שמנים, או אולי דווקא בטיפול ספא איכותי כגון מסאז´ באבנים חמות או עיסוי תיאלנדי. כמובן שלכל אורך הדרך מוצעות עבורכם גם ארוחות גורמה, המהוות חוויה רב חושית כשלעצמה. כאן, בספא הרצליוני, הבחירה היא שלכם ושלכם בלבד, כך שתפקידכם היחיד הינו לבקש ליהנות מאותם דברים אשר ייצרו עבורכם את היום המושלם.

העניקו לעצמכם יום כיף בהרצליה
ספא בהרצליה משלב הנאה מקסימלית בעיר מופלאה ועשירה, המציעה אין סוף אטרקציות מהנות וייחודיות. מכוני הספא בהרצליה ידועים ביופיים ומקצועיותם הרבה, המתבטאת באמצעות הקפדה על התאמת חבילות טיפולים וימי כיף באופן אישי ללקוח, על פי צרכיו, דרישותיו וטעמו האישי. זאת, בין אם מדובר ביום זוג מפנק לרגל יום הנישואין או יום ההולדת, ואולי דווקא ללא כל סיבה מיוחדת, פשוט כי לכל אחד מגיע יום המוקדש לו ורק לו. אז בחרו בספא בהרצליה- והעניקו לעצמכם יום כיף מושלם.

מפת אתר | צור קשר