ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק בספא קרוב לבית

בין הילדים לסידור הבית, בין הריצות לגן ושעות מול סירים במטבח לפעמים אנחנו שוכחים לדאוג לעצמנו.כהורים,מפרנסים,בני זוג ועוד שלל סטטוסים חשוב שנזכור תמיד שכדי שיהיו לנו אנרגיות לכל מטלות היומיום אנחנו צריכים קודם כל לטפל בעצמנו.איזו דרך נפלאה יותר יש מאשר ניתוק של מספר שעות לעולם שכולו רוגע ...ובכל זאת כל כך קרוב הביתה.

ספא במרכז- הספא הפרטי שלי
מהרגע שתיכנסו לעולם המיוחד של מכון הספא שלנו לא תרצו לעזוב ורק תחשבו על הפעם הבאה שתחזרו.אור עמום ונעים לצד מוזיקה רגועה יקבלו את פניכם.שמנו לנו דגש לשמור על המקום כבוטיק ייחודי בו כל אורח ואורחת מקבלים יחס אישי תוך דגש על פרטיות ואסטטיקה בלתי ניתן לפשרה.הספא במרכז הוא חלל שכולו שקט וניתוק במרכז החיים שלכם.

חבילות הספא הייחודיות שלנו
בין שלל טיפולי הספא שאנו מציעים ביניהם עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק ,עיסוי באבנים חמות ועוד ישנה אפשרות להתפנק באמבט שמנים, לאכול ארוחת בקר מפנקת  ולסיים טיפול עם כוס יין איכותי לאור השקיעה. ישנן חבילות ספא שאנו הכנו עבורכם מתוך מחשבה על האיזון המושלם וישנן חבילות ספא אותן נבנה יחד איתכם בהתאם לאופי הטיפול בו אתם מעוניינים. כל שנותר הוא המרחק הקצר מהבית לספא הפרטי שלך.

מפת אתר | צור קשר