ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי מקצועי

בשנים האחרונות הפכה הדרישה לימי פינוק ורגיעה במרכז ספא לנפוצה יותר ויותר. עיסוי מקצועי שנעשה על ידי מייטב המעסים מעניק הרגשת שחרור, שקט וניתוק מהלחצים היומיומיים. לא בכדי יום פינוק בספא הפך למתנה נפוצה ומהנה במיוחד לימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקות ועוד אירועים משמחים. וכמובן אסור לשכוח את הפן הבריאותי שבעיסוי מקצועי.

עיסוי מקצועי לבעלי בעיות גב
למי מאיתנו אשר סובל מכאבי גב הנובעים מלחצים, מעייפות או מכל סיבה אחרת אשר מביאה למצב של לחץ על עמוד השידרה המלווה בכאבים עזים, עיסוי מקצועי הינו הפתרון האולטימטיבי לבעיה זו. עיסוי מקצועי שנעשה על ידי מעסה מוסמך מקל על כאבים אילה ויוצר שיחרור של שרירים תפוסים וכאובים. עיסוי מקצועי מצויין גם לסובלים מכאב גב זמני כתוצאה מעשיית תנועה לא נכונה או הרמה של משקל כבד אשר יוצר תחושה לא נעימה של שרירים תפוסים.

עיסוי מקצועי גם בשביל הכיף
עיסוי מקצועי הינו שעה שלמה של ניתוק ופינוק, שעה שלמה אשר מוקדשת רק למטופל, בה המעשה מעניק לכל אחד מחלקי גופך טיפול אשר מפיג את המתח והלחץ אשר ללא ספק משפיעים על הגוף ועלולים אף להביא למחלות וכאבים. עיסוי מקצועי מתאים במיוחד לזוגות אשר מעונינים לקבל טיפול מיוחד או אפילו לבד.  
ניתן לעבור הכשרות רבות בתחום העיסויים המקצועיים כגון קורס עיסוי ספורטאים.

מפת אתר | צור קשר