ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסיבת רווקות מיוחדת בספא

כולנו יודעות כמה מאתגר לתכנן לחברה הטובה את מסיבת הרווקות שלא תשכח לעולם.מעבר למציאת מקום שיתאים לכל הבנות מרחבי הארץ צריך לדאוג לכל פרט החל מגישה נוחה ומציאת חנייה מהירה ועד מגוון רחב של נשנושים...וכמובן חשוב מכל מציאת ההרמוניה המדויקת והנכונה שתגרום לכך שחבורת בנות שרובן לא מכירות יהפכו את היום לאחד המאושרים והמיוחדים בחיי הכלה לעתיד.טיפולי ספא בצוותא זו הדרך.

וילות מסיבות רווקות.-הפתרון המושלם
אנחנו במכון הספא כבר דאגנו לכל פרט. במיקום מרכזי ונגיש במרכז הארץ ישנו מכון ספא קסום ומפנק שמחכה רק לכן.לא מדובר רק בוילות מסיבות רווקות אלא בספא מקצועי מיומן ואיכותי. עם כניסתכן למתחם תרגישו מיד בשינוי קיצוני מאורח החיים הרגיל . אור רך ונעים, מוזיקה רגועה ברקע,בגדים נינוחים  וריח של ניקיון ושמנים איכותיים יעטפו אתכן. בחדר שיוקצה רק לכן  תוכלו לחגוג באינטימיות ולהקדיש לכולכן יום פינוק . לכלה המיועדת אנו מציעים מגוון של חבילות ספא מתוכן תבחרו את המתאימה ביותר להפגת הלחץ לפני חתונה.

וילות מסיבת רווקות – האטרקציה כבר בפנים
הכלה המאושרת וכל אחת מחברותיה הקרובות יכולות לבחור טיפולי ספא מפנקים מבין שלל חבילות הספא שאנו מציעים  ביניהן עיסוי שוודי עם שמנים ארומטיים להמרצת מחזור הדם , עיסוי תאילנדי לשחרור שרירים , עיסוי באבנים חמות, טיפולי רפלקסולוגיה ועוד... כל מה שצריך כדי להיות רגוע ונינוחה לפני היום המאושר. לחילופין ניתן גם להזמין עיסוי למסיבת רווקות עד לווילה ובה נערכת החגיגה.

מפת אתר | צור קשר