ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי ארומתרפי

עיסוי ארומתרפי הינו טכניקת טיפול המתרכז בחיזוק היכולת הטבעית של הגוף לרפא עצמו, תוך התמקדמות בחוש הריח של המטופל. המסאז´ הארומתרפי הינו מראשוני ומובילי הטיפולים ההולסיטיים בשמנים, הידועים בהשפעתם הטובה במימדי הגוף והנפש גם יחד בעת שימוש חיצוני של הרחה, מריחה והספגה בעור.

כיצד מתבצע עיסוי ארומתרפי?
טיפולים ארומתרפי משלב מגע עדין של ידי המעסה וטפטוף של שמנים ריחניים המותאמים באופן אישי למטופל על פי טעמו האישי וצרכיו הגופניים והמנטליים. בין הריחות השכיחים בהם משתמשים המטפלים- וניל, פירות הדר, ורדים, לבנדר, קוקוס ועוד, כאשר לכל אחד מהם סגולות מרפא ייחודיות. הטיפול מסייע בהזרמת הדם ללימפה ולאזורים נוספים בגוף, מחזק את המערכת העצבים, כמו גם את המערכת ההורמונלית ומערכת העצבים, מוריד את לחץ הדם ומשפר את פעילות הלב. זאת, תוך יצירת רגיעה ותחושת היטהרות שאין שניה לה. עיסוי ארומתרפי נובע מנושאי לימוד המועברים דרך קורס ארומתרפיה.

איפה ניתן לבצע עיסוי ארומתרפי?
מכוני ספא רבים מציעים טיפולים ארומתרפים, לעיתים בשילוב עם טיפולים אחרים או שימוש במתקני הספא כמו הג´קוזי או אמבטיית שמנים מפנקת. יודגש, כי חשוב להקפיד על בחירה במרכז ספא מקצועי ואמין, המעסיק מעסים מיומנים ובעלי נסיון. כך, יובטח עבורכם עיסוי ארומתרפי אידיאלי המשלב הנאה גופנית ונפשית מקסימלית.

מפת אתר | צור קשר