ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאז´ רקמות עמוק

מסאז´ רקמות עמוק כשמו כן הוא- עיסוי איטי וטיפולי המתמקד בשרירים וברקמות העמוקות שבגוף. מסאז´ רקמות עמוק מתמקד בעיקר באזורים החשופים לדלקות, פציעות וחבלות, כאשר אלה לרוב כוללים מפרקים וקבוצות שרירים. זאת, תוך פירוק המתח הפיסי כמו גם שחרור מנטלי ממטענים רגשיים מודחקים.
למי מיועד מסאז´ רקמות עמוק?
מסאז´ רקמות עמוק מומלץ למי שסובל מכאבים כרוניים חזקים, לחץ ומתח, לאנשים המבלים שעות רבות מול המחשב, לספורטאים ולשאר האנשים ששגרת יומם כוללת עבודה פיסית מואמצת. עיסוי רקמות מסייע לעיתים קרובות גם בשיפור מגבלות תנועה ומעניק לגוף יציבה נכונה.

כיצד מתבצע מסאז´ רקמות עמוק?
מסאז´ רקמות עמוק מזכיר בבסיסו את הטיפול בעיסוי שבדי, אך בניגוד לזה האחרון עיסוי הרקמות חודר לשכבות השריר העמוקות יותר. הטיפול מתבצע באזורי הגוף שהינם כואבים או תפוסים, באמצעות עיסוי של כל שריר בנפרד, במטרה להרפות אותו. אופן העיסוי הינו חדירה לעומק הרקמה על ידי אצבעותיו של המעסה, באמצעות תנועות לחיצה וסיבוב איטי. התהליך מתבצע באיזון עדין בין הטיפול בפן ההפיסי לבין הפן הרוחני, תוך שילוב עם נשימות עמוקות ובקצב איטי, כך שלא ניתן לטפל בכל הגוף בסשן אחד. כמובן שיש לוודא טרם תחילת ההליך כי המסאז´יסט המטפל מוסמך ובעל נסיון בתחום עיסוי הרקמות- זאת, באמצעות הקפדה על בחירת מכון ספא מקצועי ואיכותי. בכדי ללמוד את הנושא לעוקמ ולקבל הסמכה מקצועית יש לעבור קורס עיסוי רקמות עמוק.

מפת אתר | צור קשר