ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי שמנים

עיסוי בשמנים הוא סוג עיסוי המוכר יותר כעיסוי קלאסי או עיסוי שבדי, זהו סוג העיסוי המבוקש ביותר במכוני ספא בגלל התחושה הנעימה בזמן העיסוי והשחרור הגופני והנפשי שחשים בסופו. תחילתו של סוג עיסוי זה הוא במאה ה-18 כאשר השתמשו בשמן חם על מנת לעסות ולחמם את שרירהם של אנשים שחזרו מהקור ועד היום טיפול זה מומלץ לשחרור שרירים תפוסים.

מה נותן העיסוי בשמנים?
עיסוי בשמנים הוא טיפול העוזר להמרצת הדם בגוף, להעלאת קצב חילוף החומרים ולשיפור בתפקוד מערכת העיכול. בעיסוי בשמנים משתמש המטפל בשמנים ארומתיים חמים בעלי ריחות טבעיים מעולם הטבע אשר פועלים על כל החושים של המטופל ומביאים לרגיעה מושלמת. החום שמתקבל מהשמן החם ומעיסוי הרקמות תורם רבות לשחרור כל השרירים בגוף ולתחושת חמימות והנאה.

היכן לעשות עיסוי בשמנים?
עיסוי בשמנים מומלץ לעשות במכון ספא בעל מעסים מנוסים ומקצועיים היודעים כיצד לזהות את האיזורים התפוסים ולנצל את השמן על מנת לטפל בהם. בספא תוכלו להנות מעיסוי בשמנים בחדר באווירה הנכונה, בליווי נרות ומוסיקה מרגיעה אשר מגבירים את עוצמת הטיפול והופכים כל עיסוי לחוויה. כמו כן בספא תוכלו להנות מיום שלם ומשילוב של העיסוי עם עיסוי משלים או טבילה בג´קוזי היוצרים יום כיף מושלם. ניתן ללמוד את תורת עיסוי השמנים דרך קורס עיסוי הוליסטי.

מפת אתר | צור קשר