ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ערב זוגי

כולם יודעים שבשביל לשמור על זוגיות בריאה צריך לדעת מתי לשים בצד את שגרת החיים העמוסה, להניח למירוץ החיים הבלתי פוסק להמשיך לרגע בלעדיכם, ולפנות זמן שכולו יוקדש לכם ורק לכם. ואם כבר הצלחתם למצוא את אותו ערב חופשי יחיד ומיוחד, מן הראוי שתעניקו לעצמכם את הפינוק המושלם. אז וותרו על עוד ערב בבית או ארוחה משמימה במסעדה ועברו ישר אל הטופ שבטופ- ערב זוגי בספא.

ערב זוגי בספא- שילוב אידיאלי של הנאה ורומנטיקה
תארו לעצמכם- אתם נכנסים למכון הספא, משאירים מאחור את כל השאון וההמולה, ונכנסים לעולם שנועד למענכם וכולו שלכם. כך, מוצעים עבורכם מגוון טיפולים המותאמים באופן אישי על ידי צוות מקצועי ומיומן, כמו גם מתקני ספא מפוארים ומפנקים וארוחות ברמה קולינרית גבוהה. לכם נשאר רק לבחור במה להתחיל ובמה לקנח- ומכאן הדרך להנאה מקסימלית בטוחה.

חבילת טיפולים זוגית לערב מושלם ומשתלם
טיפולים זוגיים משלבים הנאה מקסימלית במחירים המינימליים, שכן תעריף הטיפול ליחיד יורד בעת רכישתו לזוג. כך, מעניקה חבילת טיפולים זוגית ערב קסום ובלתי נשכח, וכל זאת במחירים המשתלמים ביותר. אז בין אם מדובר בשהייה רומנטית בג´קוזי יוקרתי, רחצה באמבט שמנים אינטימי, עיסוי זוגי מענג או ארוחה מפנקת- ערב בספא הוא הדרך המושלמת להצית את הלהבה שאולי אבדה לה ולבלות זמן איכות זוגי שאין שני לו.

מפת אתר | צור קשר