ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאז´ שבדי

עיסוי שוודי נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים ביותר בקרב חובבי המסאז´ים, אף על פי שרובינו מכירים אותו כעיסוי שוודי הוא מוכר גם כעיסוי אירופאי וקלסי. מטרת העיסוי השוודי היא המרצת מחזור הדם והחמצן שוב ותוך כדי שחרור הרעלנים מתאי הגוף והשרירים. לעיסוי זה ישנם מספר טכניקות שנועדו לשם השגת המטרה שצוינה.
 
כיצד מתבצע העיסוי?
השלבים השונים בעיסוי שוודי הם ליטוף, העברת ידו של המטפל בתנועות עדינות, הפעלת לחץ על השרירים כלומר, עיסוי עמוק, חימום הרקמות על ידי חיכוך, נקישות קטנות על גב ושכמות המטופל והפעלת לחץ ישיר על השרירים והרפיתם על ידי תנועות מהירות לשם חימום השריר. ניתן לראות כי העיסוי השוודי מכיל בתוכו תנועות מרגיעות אך כמו כן גם חזקות ונוקשות והכול כמובן בהתאמה אישית למטופל.

מה נותן העיסוי?
המטפלים טוענים, כי בנוסף ליתרונות הפסיכולוגיים של העיסוי השוודי, אשר מתבצע באמצעות שמנים ארומטיים העוזרים למטופל להגיע לרגיעה מנטלית, העיסוי עצמו תורם לכלל מערכות הגוף, החל מרפיון ושחרור שרירים ועד לכדי שיפור מחזור הדם, טיפול בכאבי ראש, זרוז חילוף החומרים בגוף ועוד. משך הטיפול בספא נע בין שעה לשעה וחצי כאשר בסופו תרגישו רעננות ושכרון חושים. - אולי בעתיד פילו יתחשק לכם להרשם לקורס עיסוי שבדי

מפת אתר | צור קשר