ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולים בספא

טיפולים בספא
כולם יודעים שאין כמו מסאז´ מענג המעניק שלווה ורוגע לגוף ולנפש, ולא בכדי מדובר בפינוק האולטימטיבי. יום טיפולים בספא מעניק את אותה הרגשת התחדשות מרעננת שכל אחד זקוק לה מדי פעם, ובייחוד כשמדובר בעיסויים מקצועיים הניתנים על ידי מומחים בעלי נסיון של שנים. ואכן, אחד הדברים החשובים שעליהם יש להקפיד בעת בחירה בספא, הוא טיב עובדיו ומיומנותם, שכן מעבר לתחושה ההנאה מעניקים הטיפולים ריפוי פיזי ומנטלי, ומעבר לכך- מעסים שאינם בעלי ההסמכה המתאימה עלולים לגרום נזק זמני ואף תמידי לגוף.

מה מעניקה חווית ספא מקצועית?
טיפולי ספא הנעשים על ידי מסאזי´סטים מקצועיים מבטיחים התאמה מקסימלית בין המטפל למטופל, תוך מתן העיסוי המתאים ללקוח, בהתחשב ברצונותיו וצרכיו. אנו מציעים ספא יוקרתי בעל צוות עובדים מיומן, המציע שלל טיפולים- החל מעיסוי שוודי ותאילנדי, דרך טיפול באבנים חמות ורפלקסולוגיה, וכלה בעיסוי פנים ומסאז´ ארומתרפי. כל אלה, בשילוב עם שלל מתקני הספא שלנו, כאשר בין השאר מוצעים לשימושכם סאונה רטובה ויבשה, חמאם טורקי, ג´קוזי מפנק, אמבטיית שמנים ועוד- הבחירה היא כולה שלכם.

טיפולים בספא- תנו למקצוענים לטפל בכם
כשאתם בוחרים בנו לחווית הספא שלכם, אתם מבטיחים לעצמכם את הטוב ביותר. הרגישו בנוח להפקיד את גופכם בידינו ליום שכולו פינוק- כי מטרותינו היחידות הן להסב לכם עונג, ולעולם לא לוותר על הבריאות. כמובן שאת מגוון הטיפולים ניתן לרכוש כחלק מחבילות הספא המציעות את הפינוק האולטימטיבי במחירים המשתלמים ביותר, או לרגל אירוע יום הולדת, מסיבת רווקות, ימי כיף לזוגות, ימי גיבוש לעובדים ועוד ועוד- אנחנו מבטיחים לדאוג להנאה של כל אחד ואחד באופן אישי, באחריות. 
מפת אתר | קורס עיסוי רפואי |  צור קשר