ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא זוגי

אחד הדברים העיקריים המאפיינים זוגיות בריאה היא השקעה מתמשכת בקשר, וההכרה בכך שמדי פעם יש להתנתק מן השגרה ולפנות זמן שכולו יוקדש לכם ולכם בלבד. אז אם מדובר ביום הולדת, יום השנה או סתם כי מתחשק ליהנות מאינטימיות שאולי נשכחה לה- יום ספא זוגי הוא הדבר הכי טוב שאפשר להעניק לקשר שלכם.

ספא זוגי- רומנטיקה חוצת גבולות

תארו לעצמכם- אתם נכנסים מבעד לדלת, משאירים את הרעש, הבלאגן ושגרת החיים העמוסה בחוץ, ונותנים לעצמכם להישאב לעולם שכולו אושר. ניחוח משכר מלווה אתכם בכל עת, מוסיקה מרגיעה ועיצוב חמים אך מפואר- פשוט גן עדן עלי האדמות. מכאן הבחירה שלכם ושלכם בלבד, אם תרצו קודם להתפנק בג´קוזי זוגי רומנטי תוך שתיית יין, להתרגע באמבטיית שמנים מענגת ואינטימית, או דווקא להתחיל במסאז´ זוגי המשלב הנאה פיזית ומנטלית מקסימלית.

היום שלכם, הבחירות שלכם, ההנאה שלכם

אנו מציעים לכם יום מושלם בספא יוקרתי, בו האטרקציות הן בלתי מוגבלות ואתם מלך ומלכה ליום אחד. וכל זאת- במחירים המשתלמים ביותר. תאמינו או לא, אבל יום ספא זוגי הוא גם משתלם כספית, שכן לזוג ניתנת הטבה במחיר, בעוד שהכיף הוא פי כמה יותר גדול. אז הקדישו לעצמכם יום כיף רומנטי בספא, הרשו לעצמכם להתפנק בעיסויים מידי הצוות המקצועי שלנו, ליהנות משלל מתקני הספא השונים ובקיצור- לבלות יום מושלם שבו האושר שלכם הוא במקום הראשון.

מפת אתר | צור קשר